com2676tech

کاربر شیائومی
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره com2676tech

  • درجه
    عضو
  • تاریخ تولد تعیین نشده

مدل گوشی

  • انتخاب مدل موبایل
    Xiaomi Redmi Note 4x

اطلاعات شخصی

  • استان محل سکونت
    تهران
  • شهر محل سکونت
    تهران

رام گوشی

  • رابط کاربری
    MIUI 6
  • ورژن اندروید
    ندروید ۱٫۶ Donut
  1. برای بررسی تفاوت های بین تلویزیونهای ال سی دی و ال ای دی باید این نکته را در نظر داشت که نور بوسیله چند لامپ فلورسنت موجود در پشت صفحات تولید می شود و کریستال نقشی در این زمینه ندارد. در این حد فاصل نواری مشبک با منافذی مرتب وجود دارد که با باز و بسته شدن این منفذها مسیر انتشار نور برای تولید تصویر کنترل می گردد. زمانی که هریک از منافذ با یک فیلتر رنگی ترکیب می شوند، تشکیل یک پیکسل (نقطه نورانی) اصلی را می دهند که بسیار کوچک می باشد، اما با ترکیب تعدادی از آنها یک نقطه رنگی بوجود می آید (همان نقاط رنگی روی نمایشگر). به کمک لامپ فلورسنت تصویر ساخته شده توسط کریستال قابل مشاهده خواهد بود. تفاوت های بین تلویزیون های ال سی دی و ال ای دی تلویزیون های LCD تصاویر با کیفیتی دارند. این محصولات می توانند بسیار باریک ساخته شوند و از آنجا که فضای کمی را اشغال می کنند، مصرف کننده می تواند از آنها در اکثر مکانها استفاده کند واین قابلیت برای خریداران اهمیت خواهد داشت. نمایشگرهای LED از خیلی جهات شبیه به LCD ها هستند. LED ها نیز از تکنولوژی نمایشگر کریستال مایع بهره می گیرند. تنها تفاوت آنها در منبع نور موجود در پس زمینه شان است که برای LCD ، لامپ فلورسنت و برای LED در واقع دیودهای نورانی led Light Emitting Diodes می باشد. (جهت مشاهده تعمیرات تلویزیون ال سی دی و ال ای دی میتوانید مطالب درج شده در این سایت را مطالعه نمایید). آموزش تعمیر دستگاه کپی ، آموزش تعمیرات ایسیو ، آموزش تعمیرات ای سی یو ، آموزش نصب دوربین مداربسته ، تعمیرات مانیتور ، تعمیرات تبلت ، تعمیرات هارد ، تعمیرات مادربرد ، تعمیرات موبایل ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیرات مانیتور دو نوع روش نوردهی در LED ها وجود دارد که با نام های انتشار لبه ای و انتشار کامل معروفند. در حالت لبه ای، یک سری led بصورت سری در لبه های بیرونی صفحه نمایش قرار می گیرند و در زمان نمایش تصویر، نور را متناوب در سرتاسر صفحه پخش می کنند. در نوع انتشار کامل، led ها بصورت چند ردیف، تمام سطح پشتی صفحه را نوردهی می کنند. در این حالت کنترل بیشتری روی روشنایی و تاریکی وجود خواهد داشت، زیرا led ها می توانند مستقل از یکدیگر روشن یا خاموش شوند. در نتیجه نمایشگرهای LED همان LCD ها با سیستم نوردهی جدید هستند. دیودهای نورانی به دلیل ایجاد قابلیت کنترل بیشتر روی اشباع نور، اخیرا باعث توسعه LCD ها شده اند و نیز مصرف توان پایین تری نسبت به لامپ های فلورسنت دارند. LED ها جدیدترین نوع تلویزیون ها محسوب می شوند که معمولا از LCD ها گرانترند. کسانیکه میخواهند تعمیرات تلویزیون را شروع کنند لازم است که اطلاعات خود را درباره مشخصات فنی دستگاهها بالا ببرند. در دوره آموزش تعمیر تلویزیون کار عملی روی مدارات این نمایشگرهای حرفه ای انجام میدهیم. تفاوت بین تلویزیون های LCD و LED LED ها هنوز LCD محسوب می شوند و در واقع نسخه ای بهینه شده می باشند، زیرا از یک سیستم نوردهی جدید در پس زمینه بهره می برند. LED ها از led و LCD ها از لامپ های فلورسنت استفاده می کنند. اگرچه هر دوی آنها هنوز از تکنولوژی کریستال مایع در صفحه نمایش خود سود می برند. تفاوت اساسی آنها فقط در سیستم نوردهی و انتشار نور در پشت صفحه اصلی شان می باشد. اگر میخواهید تعمیرکار تلویزیون و تعمیرکار مانیتور خوبی شوید لازم است که توانایی خود را درباره مشخصات فنی دستگاهها بالا ببریم. یک تعمیرکار خوب تلویزیون از الکترونیک SMD تا تعمیرات مانیتور و سپس تعمیر تلویزیون را شروع میکند.
  2. هر نسخه جدید از سیستم ‌عامل ‌ها ، کوهی از قابلیت‌های جدید و جذاب را برای مخاطبانشان به همراه دارند. اندروید نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مطلب نگاهی داریم به 20 قابلیت جدیدی که اندروید 7 (نوقا) به آن‌ها مجهز شده است. در این مطلب بررسی میکنیم چه ویژگی‌هایی به نسخه اصلی راه پیدا کرده‌اند و چه ویژگی‌های برای اولین بار به آن اضافه شده‌اند. Screen Zoom اندروید نوقا به کاربران این امکان را می‌دهد که تراکم صفحه نمایش را تغییر دهند. به کمک این قابلیت می‌توان المان‌های موجود در صفحه را بزرگ یا کوچک کرد. این ویژگی برای کاربرانی مناسب است که چشمانشان ضعیف است. پیش از این تنها امکان بزرگ و کوچک کردن متون وجود داشت اما این قابلیت کل المان‌ها را بزرگ یا کوچک می‌کند. کنترل نوتیفیکشن‌ها در تنظیمات اندروید 7 هنگامی که نوتیفیکشن اپلیکیشنی به نمایش در می‌آید، می‌توانید دست خود را بر روی آن نگه دارید تا به بخش تنظیماتش بروید. در اینجا می‌توانید تنظیمات نوتفیکشن‌های بعدی برای آن اپلیکیشن خاص را تغییر دهید. مثلا نوتیفیکشن‌های آن را غیر فعال کنید. Seamless Updates به‌روزرسانی اندروید همواره هیجان خاص خودش را دارد اما مراحل انجام آن یعنی دانلود کردن، نصب کردن، راه‌اندازی دوباره و صبر و صبر و صبر باعث می‌شود اندکی شیرینی این هیجان به کام کاربران تلخ شود. گوگل در اندروید نوقا تدبیری اندیشیده است که به‌روزرسانی‌های اندروید در پس زمینه دانلود و مهیای نصب شوند. پس از آن اولین بار که دستگاه را دوباره راه‌اندازی کنید نسخه جدید آماده است و بدون معطلی برایتان اجرا خواهد شد. دیگر خبری از مرحله آماده‌سازی اپلیکیشن‌ها برای نسخه جدید نیست. مدیریت بهتر باتری یکی از قابلیت‌های کاربردی اندروید مارشمالو، Doze نام داشت. این قابلیت هنگامی که صفحه نمایش گوشی خاموش است برنامه‌های پس زمینه را متوقف می‌کند تا مصرف باتری به حداقل برسد. در اندروید نوقا گوگل نیز همچنان بر روی این ویژگی کار کرده و آن را بهبود بخشیده است. گوگل سعی کرده است که نسخه نهایی اندروید نسبت به نسخه‌های پیشین میزان حافظه رم کمتری را مصرف کند؛ بدین ترتیب اندروید بر روی طیف گسترده‌تری از دستگاه‌ها با سخت‌افزارهای مختلف قابل اجرا خواهد بود. پشتیبانی از یونیکد 9 و ایموجی‌های جدید گوگل در کنفرانس Google I/O امسال این خبر خوشحال‌کننده را به طرفداران ایموجی‌ها داد: اندروید نوقا از یونیکد 9 پشتیبانی می‌کند و 70 ایموجی جدید در این نسخه وجود دارد. این ایموجی‌های جدید اکثرا شکلک‌های انسانی هستند که در رنگ‌های مختلف پوست در دسترس قرار دارند. حال ایموجی‌های اندروید به بیش از 1500 عدد رسیده است. Google Assistant گوگل بیش از یک دهه برای ساختن و بهبود سیستمی تلاش می‌کند تا بتواند به درخواست‌های کاربران به شکلی بهتر رسیدگی کند. در کنفرانس امسال گوگل خبر رونمایی از دستیار جدید گوگل منتشر شد. این دستیار که نسخه پیشرفته‌تر گوگل ناو است می‌تواند با شما تعامل کند و پاسخ‌های غیر ماشینی به درخواست‌ها و سوالات شما بدهد. در مورد دستیار جدید گوگل بیشتر بخوانید. دکمه Clear All تنها دستگاه‌های نکسوس از اندروید خالص برخوردارند و سایر دستگاه‌ها نسخه‌های سفارشی شده تولیدکنندگان محصولات اندرویدی را استفاده می‌کنند. ویژگی‌های زیادی در این نسخه‌های اختصاصی وجود دارد که اندروید خالص از آن‌ها بی بهره است. گوگل این نسخه‌ها را زیر نظر دارد و ویژگی‌های خوبشان را در اندروید خالص تعبیه می‌کند. دکمه Clear All قابلیتی است که احتمالا با آن آشنا هستید: دکمه‌ای که به کمک آن تمامی برنامه‌های موجود در حافظه موقت را یکجا می‌بندد. در اندروید نوقا این دکمه اضافه شده است و دیگر نیازی نیست که یکی یکی برنامه‌ها را از حافظه موقت خارج کنید. Instant Apps قابلیت نصب موقتی اپلیکیشن‌ها به شما اجازه می‌دهد که بدون نیاز به دانلود تمامی سورس اپلیکیشن، تنها بخشی از آن که برای یک بار راه‌اندازی نیاز است دریافت شود. بدین صورت می‌توانید پیش از دانلود کامل اپلیکیشن در بخش‌هایی از آن گردش کنید و با محیطش آشنا شوید. این قابلیت برای تست کردن اولیه اپلیکیشن‌های پولی بسیار به کار توسعه‌دهندگان خواهد آمد. اطلاعات بیشتر را در اینجا بخوانید. رابط کاربری جدید برای واقعیت مجازی گوگل تمرکز خاصی بر روی واقعیت مجازی دارد. اندروید نوقا رابط کاربری جدیدی برای برخی سرویس‌های واقعیت مجازی گوگل در نظر گرفته است. همچنین گزینه‌ای به نامVR Mode در این نسخه وجود دارد که به کمک آن عملکرد اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی روان‌تر می‌شود. در واقع این نسخه اندروید برای کار با پلتفرم جدید واقعیت مجازی گوگل، Daydream، بهینه شده است. اطلاعات بیشتر در این مورد را اینجا بخوانید. آموزش تعمیرات موبایل ، تعمیر موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، آموزش تعمیرات مانیتور ، تعمیر مانیتور ، آموزش تعمیرات ماشین های اداری ، آموزش تعمیرات پرینتر ، آموزش نصب دزدگیر ، آموزش تعمیرات کامپیوتر ، آموزش تعمیرات فتوکپی چند پنجره‌ای قابلیت چند پنجره‌ای را پیش از این در رابط کاربری اندروید سامسونگ و ال‌جی دیده بودیم. حال در اندروید خالص می‌توانید صفحه نمایش گوشی خود را به دو قسمت تقسیم کرده و در هر کدام یک اپلیکیشن را اجرا کنید. برای این کار دکمه مرور اپلیکیشن‌ها (دکمه مربع شکل) را نگه دارید. اپلیکیشن فعلی وارد حالت چند پنجره‌ای می‌شود و سپس می‌توانید اپلیکیشن دیگری برای کار کردن در این قسمت انتخاب کنید. در این حالت به راحتی می‌توانید اطلاعاتی را از یک اپ به اپ دیگر نیز منتقل کنید. در اندروید نوقا، سیستم‌عامل دو اپلیکیشن را با توجه به اینکه صفحه نمایش شما در حالت افقی یا عمودی باشد، روی هم یا در کنار هم قرار می‌دهد. اگر خط جداکننده بین دو اپ را نگه دارید و آن را به چپ و راست یا بالا و پایین ببرید، می‌توانید سهم هر اپلیکیشن از اشغال صفحه نمایش را تغییر دهید. در دستگاه‌های بزرگ‌تر مانند تبلت‌ها قابلیتی به نامFreeform تعبیه شده است که به کاربر اجازه می‌دهد اندازه اکتیویتی‌های مختلف را هر مقدار که می‌خواهد تغییر دهد. البته این قابلیت در صورتی قابل استفاده است که تولیدکننده تبلت شما آن را در نسخه اندروید نوقایتان فعال کرده باشد. دسته‌بندی نوتیفیکشن‌ها در اندروید نوقا بر خلاف نسخه‌های پیشین اندروید، تمامی‌ نوتیفیکشن‌های مربوط به یک اپلیکیشن دسته‌بندی شده و در یک اعلان نشان داده می‌شود. قابلت اندرید پاسخگویی سریع به نوتیفیکشن‌ها اندروید نوقا در زمینه مدیریت نوتیفیکشن‌ها پیشرفت زیادی کرده است که یکی از آن‌ها قابلیت پاسخگویی به نوتیفیکشن‌ها از داخل نوار اعلان است. برای مثال دوستتان در یکی از پیام‌رسان‌ها برایتان پیامی ارسال کرده است و شما نمی‌خواهید برای پاسخ دادن به او، از اپلیکیشن فعلی خود خارج شوید. در اندروید نوقا به راحتی می‌توانید در نوار اعلان پاسخ دوستتان را بدهید و با خیال راحت کار خود را ادامه دهید. جا به جایی سریع بین اپلیکیشن‌ها در اندروید نوقا به راحتی می‌توانید بین دو اپلیکیشن آخری که استفاده کرده‌اید، جا به جا شوید. برای این کار باید دوبار سریع دکمه مربع شکل را بزنید. تنظیمات اندرید تنظیمات سریع بیشتر در تنظیمات و تعمیر گوشی اندروید نوقا تنظیم و دسترسی به گزینه‌های «دسترسی سریع» بسیار راحت‌تر از پیش شده است. اگر منو را پایین بکشید، گزینه‌های بیشتری نسبت به گذشته مشاهده خواهید کرد. حالت شب حالت شب در پیش‌نمایش اندروید مارشمالو وجود داشت، اما در نسخه نهایی از آن حذف شد. خوشبختانه سرانجام گوگل تصمیم گرفت حالت شب را به عنوان بخشی از اندروید به کاربران ارائه دهد و اندروید نوقا به این قابلیت مجهز است. این قابلیت شب‌ها رنگ رابط کاربری و نور دستگاه‌ را به گونه‌ای تنظیم می‌کند تا به چشم آسیب کمتری برساند. قابلیتی مفید که استفاده از آن ضروری به نظر می‌رسد. بهبود مرورگر فایل‌ها گرچه مرورگر فایل پیش‌فرض اندروید همچنان در معرض دید نیست و برای دسترسی به آن باید ابتدا به Storage و سپس Explore بروید، اما قابلیت‌های آن نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده است. حال مرورگر فایل اندروید به منوی کشویی نیز مجهز است که کار با آن را آسان‌تر می‌کند. کالیبره کردن صفحه نمایش در اندروید نوقا می‌توانید رنگ صفحه نمایش را کالیبره کنید. شما قادر خواهید بود که میزان سه رنگ اصلی در صفحه نمایش را تغییر دهید تا آن را متناسب با فعالیت مورد نظرتان تنظیم کنید. پشتیبانی از نسخه 8 جاوا این قابلیتی نیست که به چشم بیاید اما برای توسعه‌دهندگان بسیار خوش‌آیند است. اندروید نوقا از نسخه 8 جاوا پشتیبانی می‌کند و قابلیت‌های منحصر به فرد این نسخه را در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد تا با صرف زمان و انرژی کمتر، برنامه مورد نظر خود را بنویسند. کنترل کننده مصرفِ داده همراه کنترل کننده مصرف داده همراه، قابلیتی دیگر است که پیش از این در نسخه‌های سفارشی‌ شده شرکت‌های مختلف دیده‌ایم. این قابلیت با مسدود کردن مصرف اینترنت پس زمینه اپلیکیشن‌ها به شما در کاهش مصرف داده همراه KimiaTeam, [29.08.16 12:46] کمک می‌کند. البته اگر دوست دارید اپلیکیشنی در پس زمینه نیز از اینترنت استفاده کند، مانند پیام‌رسان‌ها، می‌توانید این مجوز را جداگانه به آن بدهید. این ویژگی به درد کسانی می‌خورد که اینترنت همراهشان محدودیت حجمی شدیدی دارد و یا به اتمام حجم خریداری شده‌شان نزدیک شده‌اند. جهت آموزش اندروید و تعمیرات موبایل به مقالات بعدی مراجعه کنید. اطلاعات ضروری در اندروید نوقا می‌توانید اطلاعات ضروریتان را مانند نام، گروه خونی، آلرژی، سوابق پزشکی، شماره اضطراری و... به دستگاهتان بدهید و بعد از آن هرکس بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی می‌تواند آن اطلاعات را ببیند. این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد. تصور کنید که تصادف کرده‌اید و لازم است سوابق پزشکی شما سریعا به اطلاع پزشک برسد. در این صورت پزشک می‌تواند به راحتی و با مراجعه به گوشیتان هر اطلاعاتی که ضروری است را بدست آورد. یا اگر گوشی خود را گم کرده باشید، یابنده می‌تواند با شماره ضروری که در این بخش قرار داده‌اید تماس بگیرد.
  3. گاز طبیعی برای استفاده در موتورهای دیزلی دارای عدد ستان بسیار بالایی بوده لذا اگر چنین موتوری بر اساس سیستم SPARK IGNITION برای سوخت CNG استفاده شود نسبت تراکم (CR) آن بالا بوده و با KNOCK بالایی همراه خواهد بود بر عکس به هنگام استفاده در موتورهای بنزینی به دلیل پایین بودن نسبت تراکم آن بر روی مشخصه های عملکردی موتور اثر منفی دارد. آموزش عیوب خودرو دوگانه سوز و اشکالات ایسیو خودرو و عیوب تخصصی در عملکرد سوخت CNG نسبت به سوختهای دیگر معرفی 4 نسل از خودروها خودروهای کاربراتوری با سیستم کنترل مکانیکی (وجود پلاتین در سیستم دلکو) خودروهای کاربراتوری با دلکوی مگنتی خودروهای انژکتوری SEMISEQUENTIAL خودروهای انژکتوری COTINUIS خودروهای کاربراتوری خودروهای کاربراتوری خودروهای انژکتوری COTINUIS خودروهای انژکتوری SEQUENTIAL,SEMISEQUENTIAL سیکل اتو بازده تئوری سیکل اتو به پارامترهای مختلفی بستگی دارد یکی از مهمترین آنها نسبت تراکم (CR) می باشد به طوریکه با افزایش نسبت تراکم بازده تئوری سیکل نیز افزایش می یابد نسبت تراکم موتورهای بنزینی در محدوده 5/9-5/8 می باشد و برای گاز طبیعی این عدد در محدوده 15 می باشد که این اعداد بر اساس شرایط کارکرد موتور و ترکیب سوخت متغیر می باشد. در عیب یابی ای سی یو دوگانه سوز تمامی این موارد را بایستی در نظر داشت. صنعت تبدیل علیرغم مشکلات مطرح شده رشد صنعت تبدیل، موتورهای بنزینی و دیزلی را برای استفاده از گاز طبیعی مناسب ساخته است. مشکلات موجود در تبدیل با اعمال یک سری تغییرات در موتور BASE امکان استفاده از سوخت CNG را برای چنین موتورهایی فراهم می کند. مثلا در موتور های دیزلی برای تبدیل به صرف استفاده از CNG با انجام عملیات ماشین کاری نسبت به کم کردن نسبت تراکم می توان اقدام نمود. با وجود آنکه تغییرات صورت گرفته بر روی موتور خودروها کاملا با سوخت CNG هماهنگ نشده ولی برنامه تبدیل بر روی میلیونها خودرو در سطح جهان به صورت کاملا موفقیت آمیز و ایمن صورت گرفته و سوخت CNG را در سطح وسیعی جهت تبدیل OEM مطرح کرده است. تعمیرات کامپیوتر خودرو ، آموزش تعمیرات کامپیوتر خودرو ، آموزش مهندسی معکوس ، آموزش تعمیر برد ، آموزش تعمیر لوازم خانگی ، آموزش نصب دزدگیر خودرو ، آموزش نصب دزدگیر ، آموزش نصب دزدگیر اماکن ، آموزش نصب دوربین مداربسته بازده گرمایی موتور در تعمیرات ای سی یو این نکات را باید رعایت کرد به لحاظ تئوری با افزایش نسبت تراکم بازده گرمایی موتور افزایش می یابد در عمل به دلیل وجود نیروی اصطکاک ماکزیمم بازده گرمایی در شرایطی که نسبت تراکم در محدوده 18-15 می باشد رخ می دهد. از آنجا که گاز طبیعی دارای عدد اکتان بالایی می باشد مقاومت در برابر KNOCK در آن بالا است و می تواند با نسبت تراکمی که به OPTIMUM نزدیک است کار کند اما در سوخت بنزین به دلیل محدودیت KNOCK نمی تواند با هر نسبت تراکمی بیشترین راندمان را بدهد و محدوده نسبت تراکم آن می بایستی در بازه 10-8 باشد. نسبت تراکم در موتورهای دیزل بازده حرارتی بالایی را بدست می آورد این بازده عموما می تواند با سیکل اتویی که در حالت تمام بار با سوخت گاز کار می کند هماهنگ گردد در این حالت به دلیل کم شدن و محدود شدن KNOCK نسبت تراکم به میزان OPTIMUM نزدیک شده و در شراط با بار کمتر سیستم کنترل دریچه گاز باعث کم شدن نسبت تراکم شده و این یک امتیاز در موتورهای دیزل محسوب می شود. افزایش درجه حرارت ورودی به علت تغییر شرایط محیطی و یا وجود توربو شارژ تمایل به افزایش KNOCK را بالا می برد که لازم است سیستمی روی خودرو نصب گردد که در این شرایط جرقه را ریتارد نموده تا باعث صدمه زدن به موتور و بروز مشکلات دیگر نشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آموزش تعمیرات ای سی یو و عیب یابی برد ای سی یو به مقالات بعدی مراجعه کنید. نسبت هوا به سوخت یکی از پارامترهای مهم در طراحی موتور نسبت هوا به سوخت ورودی به محفظه احتراق می باشد که عموماً با اعداد بدون بعد بیان می شود. حالت بهینه آن عدد یک می باشد که نسبت هوا به سوخت واقعی برابر میزان استوکیومتریک می باشد زمانی که این مقدار از یک بیشتر شود مخلوط رقیق (LEAN) می باشد مثلا مقدار 15/1 بدان مفهوم است که میزان هوای ورودی 15 درصد بیشتر است و زمانی که این مقدار از یک کمتر است مخلوط غنی (RICH) می باشد. بهترین مقدار به هنگام نصب بودن کاتالیست عددی بین 1-98/0 می باشد در حالتی که مخلوط غنی می باشد e.g=0/98 ماکزیمم توان موتور بدست می آید اگر مخلوط از این میزان بیشتر غنی شود سبب کاهش توان خروجی و کاهش بازده حرارتی می شود و اگردر این شرایط مخلوط رقیق گردد سبب افت تدریجی توان شده ولی راندمان حرارتی تا زمان شروع احتراق ناقص افزایش می یابد. با رقیق کردن مخلوط درجه حرارت محفظه احتراق پایین آمده و میزان NOX کاهش می یابد.
  4. در بسیار از کشورها خودروهای دوگانه سوز تولید میشود که برای مصرف انرژی بسیار حائز اهمیت است. این خودرو ها توسط سوخت های ترکیبی و ارزان قیمت کار میکنند. ایران خودرو بزرگترین تولید کننده خودرو در کشور نیز خودروهای ترکیبی بنزین و گاز تولید میکند. برخی از موتورهای این خودروها ذاتا گازسوز هستند ولی برخی دیگر توسط این شرکت با مبدلهایی در مسیر سوخت دوگانه میشوند. موتور EF7 یکی از موتورهایی است که قابلیت دوگانه سوز بودن را دارد و در این کارخانه روی خودرو سمند نصب میشود. مزایای دوگانه سوز بودن خودرو و معایب خودروهای دوگانه سوز همیشه باید مورد اهمیت قرار بگیرد تا به بهترین کیفیت در تولید خودرو برسیم. انواع معایب خودروهای دوگانه سوز از دید مصرف کنندگان : هواکش پراید CNG می ترکد.موتور خودرو خودرو بنزین و گاز را با هم مصرف می کند. دور موتور بالای 3000 نمی رود و شعله داخل اگزوز می زند. گاز مخزن تمام شده است ولی گاز وارد مخزن نمی شود. خودرو روی گاز کار می کند ولی روی بنزین روشن نمی شود. خودرو روی بنزین و گاز روشن نمی شود. دور آرام متغیر است. دور موتور در حالت گاز و بنزین زیاد بالا و پایین می رود. خودرو در سرعت 80km/h از روی گاز به روی بنزین می رود. خودرو روی گاز در حال حرکت وقتی خلاص می کند خاموش می شود. خودرو روی گاز کار نمی کند. در خودروهایی که مخزن ندارند با در آوردن فیوز CNG خودرو روی بنرین روشن می شود و با بودن فیوز خاموش می گردد. سنسور اکسیژن در یک حالت می ایستد. خودرو روی گاز در دور آرام خوب کار می کند ولی دور را که بالا می بریم خاموش می کند.در این شرایط عقربه گیج فشار افت فشار نشان می دهد. نکته : جهت اطلاعات درباره آموزش تعمیرات ای سی یو به مطالب درج شده در این سایت مراجعه کنید. گاز سوز پر کردن بنزین موتور خودرو با توجه به آزادسازی یارانه سوخت و افزایش قیمت بنزین تقاضای خرید خودروهای دوگانه سوز بشدت افزایش یافته است و در آینده نزدیک شاهد افزایش قیمت این خودروها خواهیم بود. معایب cng در خودروهای دوگانه سوز افت قدرت خودروهای گازسوز زماني كه خودرو با CNG عمل مي كند در حدود ۱۰ درصد جريان هواي مكشي موتور توسط گاز جايگزين مي شود. اين امر سبب افت مشابه در قدرت خروجي مي شود. در عمل توان خودرو های دوگانه سوز تبديل شده،‌ در حالت تخت گاز ۱۵ تا ۲۰ درصد كمتر از نوع بنزيني است. بيش از ۱۰ درصد افت قدرت در اثر مصرف گاز در موتورهای بهينه شده سوخت مايع پديد مي‌آيد. با بهينه سازي موتور از نظر نسبت تراكم و تنظيم زمان جرقه‌زنی، اين افت قدرت را مي توان در عين بهره برداری عالی از ويژگي هاي گشتاور سرعت پايين بين 5 تا 10 درصد تقليل داد. خودرو هاي گازسوز شتاب و کشش مناسبي ندارند، در سر بالايي ها کم آورده و نمي توانند بارهاي سنگين را حمل کنند. البته اين موارد براي CNG پيش مي آيد و گاز مايع LPG چنين حالتي را ندارد. CNG سوخت بسيار خوبي است که ارزش حرارتي بسيار بالايي دارد اکتان يا بهسوزي اين سوخت از بنزين بسيار بالاتر است و قدرت بسيار بيشتري توليد مي کند، اما چرا مصرف آن در خودرو ها باعث افت قدرت و شتاب مي شود؟ اين سوال دلايل مختلفی دارد که مهمترين آن طراحی موتور يبشتر خودرو ها بر اساس بنزين است. تمامي خودرو ها اتومبيل های بنزين سوز هستند که بعدا تحت شرايط خاصي تبديل به خودرو های گازسوز شده اند. بنزين سوخت مايعی است که چگالی بسيار بالاتری نسبت به گاز دارد و وقتي توسط انژکتور درون سيلندر پاشيده مي شود تبديل به بخار بسيار غليظ مي شود که مقدار آن نسبت به همان ميزان گاز بسيار بيشتر است، يعني اگر اتاق احتراق را با بخار بنزين پر کنيم ، ميزان بنزين بخار شده در اين ناحيه بيشتر از گازي است که محفظه را پر مي کند. به زبان ساده تر اگر تعداد مولکول هاي گاز که اتاق احتراق را پر مي کند 150 عدد باشد ، تعداد مولکول هاي بخار بنزين که اتاق احتراق را پر مي کند نزديک به 300 عدد است. در اين مثال ساده مي توان ديد که در اين شرايط بنزين به علت چگالي بالاتر مي تواند قدرت بيشتري توليد کند . اما اين سوال پيش مي آيد که چرا گاز نمي تواند اتاق احتراق را خوب پر کند؟ دليل اين مساله باز هم طراحی موتور بر اساس بنزين است.خودرو دوگانه سوز تمامي مجاري ورود سوخت به داخل اتاق احتراق براي بنزين طراحي شده اند. بطور مثال مانيفولد ورودی ، مجاري هوای سر سيلندر ، قطر سوپاپ ها ، همگي بر اساس ورود هوايي که بنزين نياز دارد طراحي شده اند. اگر اين مجاري بر اساس گاز بخواهند طراحي شوند بايد قطر بيشتری داشته و ورود هوا بسيار آسان تر هم مي شود. همچنين ميزان گاز ورودي به سيلندر بايد افزايش يابد. در اين شرايط شکل اتاق احتراق نيز تغيير میکند و برای احتراق گاز شکل مي گيرد. تعمیر تبلت ، تعمیرات موبایل ، تعمیر موبایل ، تعمیرات مانیتور ، تعمیر مانیتور ، تعمیرات هارد ، تعمیر هارد ، ریکاوری هارد ، تعمیر مادربرد ، تعمیرات مادربرد ، تعمیرات مادربورد ، تعمیر مادربورد ، تعمیرات پاور ، تعمیر پاور ، تعمیرات ایسیو ، تعمیرات ای سی یو عطسه زدن در حالت گاز يكي از مشكلات گاز سوز كردن خودروها بخصوص در حالتي كه خارج از خط توليد باشد. عطسه زدن در حالت گازاست .این عیب باعث شده فیلتر هوا ومحفظه فیلتر پاره شوند علت بروز این پدیده اینست که انرژی جرقه لازم برای احتراق متان بيشتر از هيدروکربن های ديگر است . بنابراين در تبديل موتورهای بنزينی به گاز سوز،سيستم جرقه زنی بايد قوی تر شود تا بتواند( 100 تا 110 ميلی ژول انرژی توليد کند ( در موتورهای بنزينی اين مقدار 30 تا 40 ميلی ژول است. سرعت احتراق متان پايين می باشد . برای جبران اين عيب موتور را کمی آوانس تر می کنند(به وسیله دلکو وادونسر) ولی سرعت کم احتراق باعث کاهش بازده موتور به دلیل افزايش انتقال حرارت به ديواره سيلندر که ناشی از افزايش مدت احتراق است، می شود. ازدیگر مواردی که برای کاهش پايين بودنسرعت احتراق متان در خودروهای دوگانه سوز انجام میگیرد استفاده از شمع دو پلت است این شمع با زدن جرقه ی قوی تر به گسترش سریع تر شعله در داخل محفظه احتراق کمک می کند. برای اینکه این شمع بتواند چنین ولتاژ زیادی را از خود عبور دهد از وایر های مخصوصی(وایرهای دوگانه) استفاده می کننددر ضمن در خودروهای دوگانه با کمی شل تر گرفتن فیلر سوپاپ گاز از ورود شعله به منیفولد ورودی جلوگیری می شود. خوردگی قطعات موتورهای پایه بنزینی به دلیل افزايش انتقال حرارت به ديواره سيلندر و سوپاپها و سر سیلندر که ناشی از افزايش مدت احتراق است. این قطعات در دمای بالاتر ی کار می کنند و کار کردن در این دمای بالا باعث شده عمر موتور درحالتی که از گاز استفاده می کنیم 30% کاهش یابددر واقع عیب رایجی که در موتورهای پایه بنزینی مشهود است سوختن سوپاپها است. علت آن این است که درحالتی که از گاز استفاده می کنیم به علت گاز ی بودن خاصیت متان توانایی دفع حرارت از قطعات راندارد اما در حالتی که از بنزین استفاده می کنیم بنزینی که به پشت سوپاپ گاز تزیق می شود با گرفتن حرارت از سوپاپ گاز تبخیر می شود وحرارت موتور را کاهش می دهد. در موتورهاي دوگانه سوز و در حالت استفاده از سوخت گاز، ميعان بخار آب در دماي سرد و وجود مواد اسيدزا در دود حاصل از احتراق گاز طبيعي باعث افزايش خوردگي وزنگ­زدگی قطعات موتور در مسير خروج دود مي شود. موتور گازسوز داغ تر از بنزین سوز موتورهاي گاز سوز که از عملکرد بنزینی تبدیل به موتور گاز سوز شده اند داراي اگزوزهایی با درجه حرارت بیشتر هستند. از طرفی در موتورهاي بنزینی، بنزین تاثیر خنک کننده هاي در سیستم مکش سوخت و سیلندرها دارد در حالی که به علت گازی بودن خاصیت متان توانایی دفع حرارت از قطعات را ندارد. این مساله در مورد گاز اتفاق نمی افتد. باید توجه داشت که یک مخلوط گازي تمایل به احتراق آهسته تري نسبت به بنزین دارد و ممکن است به هنگام عبور و خروج از سوپاپها باز هم در حال سوختن باشد. تمام این عوامل باعث شده موتور در دمای بالاتری کار کند که این مساله همان طور که در بالا اشاره شد باعث شده عمر قطعات موتور کاهش یابد. جهت عیب یابی ای سی یو و طراحی سیستم خنک کاری وروغن کاری که در موتورهای پایه گاز سوز صورت گرفته است کار می کند وعلت آن این است که در گارگاه هایی که خودروها را گاز سوز می کنند بر خلاف استا ندارد موجود وبرای کاهش هزینه ها از ادونسر در خودرو استفاده نمی کنند وچون زمان احتراق گاز نسبت به بنزین بیشتر است پس در زمان مناسب نیرو به پیستون وارد نمی شود وباعث لرزش موتور می شود. اشغال فضای مفیددر صندوق عقب خودرو از مشکلات موتورهای گاز سوز اشغال فضای صندوق عقب توسط مخزن سوخت است که تقریبا 50% از این فضا را اشغال می کند که برای حل این مشکل از مخازن کوچک استفاده می شود که با قرار گرفتن در فضاهای مرده خودرو این عیب رفع شده است. پيمايش مسير کمتر خودروهاي گازسوز نسبت به نمونه ­های مشابه بنزين سوز که این عیب را می توان با بزرگتر کردن مخازن ویا استفاده از تعداد مخازن بیشتر بر طرف کرد. که این راه حل باعث افزایش وزن وافزایش مصرف سوخت می شود. لرزش بیشتر موتور در نسل یک بیشتر مکانیک ها در بازار اعتقاد دارند که در نسل یک موتور با لرزش بیشتری کار می کند وعلت آن این است که در گارگاه هایی که خودروها را گاز سوز می کنند بر خلاف استاندارد موجود وبرای کاهش هزینه ها از ادونسر در خودرو استفاده نمی کنند و چون زمان احتراق گاز نسبت به بنزین بیشتر است پس در زمان مناسب نیرو به پیستون وارد نمی شود که این خود یکی از عوامل افت قدرت می باشد.
  5. قفل اکانت گوگل چیست؟ (FRP Lock (Factory Reset Protection یا Google Account Lock یا Device Protection قابلیت جدیدی در اندروید 5.1 به بالا است که برای محافظت و امنیت گوشی است که به اکثر گوشیهای سامسونگ، الجی، اچ تی سی و... اضافه شده است. این ویژگی این امکان را می‌دهد که در صورت ریست شدن دستگاه، از سواستفاده افراد از دستگاه شما جلوگیری کند. برای مثال در صورتی که دستگاه شما دزدیده یا گم شود و آن را فکتوری ریست، فلش یا وایپ کنند، تنها در صورت وارد کردن گوگل اکانت باز شود. در این حالت شما پس از روشن کردن دستگاه و عبور ار مراحل اولیه با پیغام زیر مواجه میشوید: this device was reset to continue sign in with a google account that was previously synced on this device برای استفاده از قابلیت FRP شما باید یک اکانت گوگل در دستگاه خود راه‌اندازی کنید. توجه داشته باشید که این قابلیت چیزی جدا از قفل گوشی با پترن یا پین کد (Pin Lock / Pattern Lock) یا هر روش دیگری که برای فعال کردن دستگاه پس از قفل موقت از آن استفاده میکنید میباشد. این چنین قفلهایی به آسانی پس از فکتوری ریست گوشی یا فلش یا وایپ و هارد ریست گوشی (حتی ما بدون این کارها و با حفظ اطلاعاتتون هم میتونیم گوشیتونو باز کنیم!) به آسانی از بین میروند. اما قفل اکانت گوگل با چنین اقداماتی از دستگاه آنلاک نمیشود. آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات تبلت ، آموزش تعمیرات پرینتر ، آموزش تعمیرات چاپگر ، آموزش تعمیرات فتوکپی ، آموزش تعمیرات مادربرد ، آموزش تعمیرات مادربورد ، آموزش تعمیرات ایسیو خودرو ، آموزش تعمیرات ایسیو ، آموزش تعمیرات ای سی یو ، آموزش تعمیرات ECU ، تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر لپ تاپ ، تعمیرات تبلت آموزش شکستن گوگل اکانت ۱-گوشی را روشن کنید تا بالا بیاید، گوشی حتما به اینترنت WIFI متصل باشد و سپس ادامه را بزنید تا از شما اکانت گوگل را درخواست کند. ۲-در قسمت وارد کردن ایمیل ضربه بزنید تا کیبورد باز شود. ۳-در سمت چپ کیبورد آخرین کلید که شبیه به دست انسان است ضربه بزنید تا پنجره جدیدی برای شما باز شود. ۴- در پنجره باز شده گزینه راهنما را انتخاب کنید، در صفحه بعدی بر روی نسخه نرم افزار کلیک کنید. ۵- در صفحه بعدی بر روی گزینه SWYPE ضربه بزنید و در صفحه بعد بر روی لینک های موجود یکی را انتخاب کنید و لمس کنید تا از شما تقاضای باز کردن با مرورگر را کند. ۶- مرورگر کروم را انتخاب کنید تا باز شود و در قسمت نوار آدرس این حروف را بنویسید و اینتر بزنید تا جستجو کنید: DOWNLOAD HARD RESET INFO ۷- سپس در جستجوی گوگل بر روی اولین سایت بروید و در داخل سایت بر روی گزینه HUAWEI و سپس بر روی HUAWEI BYPASS GOOGLE زا انتخاب کنید تا شروع به دانلود کند اگر از شما سوالی پرسید گزینه بله را انتخاب کنید و در هنگام انتخاب برای دانلود کردن نرم افزار WAKTI DOWNLOAD را انتخاب کنید. ۸- بعد از دانلود شدن نرم افزار بصورت اتوماتیک پیغام نصب را می دهد و شما باید تیک منبع ناشناس را بزنید وقتی تیک را فعال کردید نرم افزار را نصب کنید و اجرا را بزنید تا نرم افزار باز شود و شما را به تنظیمات گوشی هدایت می کند. ۹-اکنون باید گزینه های برنامه نویس را به منوی تنظیمات اضافه کنید برای اینکار به قسمت درباره تلفن بروید و بر روی گزینه بیلدنامبر چند بار ضربه بزنید تا گزینه های برنامه نویس باز گردد و به منوی تنظیمات باز گردید. ۱۰-سپس در منوی برنامه نویس تیک گزینه فعال کردن OEM بدون قفل را فعال کنید. ۱۱- حالا یکبار گوشی را به تنظیمات کارخانه باز گردانید و گوشی بدون اکانت گوگل باز خواهد شد. برای مشاهده ادامه مطلب آموزش اندروید و تنظیمات نرم افزاری به مقالات بعدی مراجعه نمایید.
  6. سلام com2676tech

    به انجمن شیاومی ایران خوش امدید.

    اطلاعات عضویت شما

    شماره ایدی : 15651

    تاریخ عضویت : سه شنبه, 27 تیر 1396

    آدرس پروفایل: نمایش کاربر