پست های پیشنهاد شده

سلام

می بند2 به گوشیم جفت کردم بعداز مدتی خواستم به گوشی دیگم جفت کنم با برنامه می فیت

پیام دادابه گوشی دیگه ای جفت است بنده از گوشی اولم با برنامه mi fit از حساب miخودم خارج شدم بدون اینکه pair  کنم حالا نمیتونم دست بند را با هیچ گوشی جفت کنم حتی گوشی اولم که جفت کردم هم نمیتونم جفت کنم وارد حساب mi خودم هم وارد نمیشود چه با ایمیلم و چه با شماره تلفنم.

این پیام موقعه وارد شدن به حساب miخودم

too many sign in attempts. try again later.

خواهش میکنم کمکم کنید.

باسپاس فراوان

Please login or register to see this image.

/monthly_2016_11/photo_2016-11-27_18-37-52.thumb.jpg.1addce745fc3016c1ebeab9cc15d72c4.jpg" />

ویرایش شده در توسط علیرضا323
  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

از اکانت قبلی کامل خارج کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدالها

سلام خارج شدم میخام دوباره وارد بشم این پیامو میده؟

با کامپیوتر راحت وارد اکانتم میشم ولی با گوشی اصلا نمیشه کلا این پیامو میده.

کسی میتونه کمکم کنه؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Please login or register to see this quote.

پرس جو میکنم، متوحه علت شدم بهتون میگم همینجا

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدالها

سلام

می بند2 به گوشیم جفت کردم بعداز مدتی خواستم به گوشی دیگم جفت کنم با برنامه می فیت

پیام دادابه گوشی دیگه ای جفت است بنده از گوشی اولم با برنامه mi fit از حساب miخودم خارج شدم بدون اینکه pair  کنم حالا نمیتونم دست بند را با هیچ گوشی جفت کنم حتی گوشی اولم که جفت کردم هم نمیتونم جفت کنم وارد حساب mi خودم هم وارد نمیشود چه با ایمیلم و چه با شماره تلفنم.

این پیام موقعه وارد شدن به حساب miخودم

 

band is paired by another person.ask them to unpair it and try again

همش همین پیام برام میده و وصل نمیشه اصلا به گوشیم .در صورتی که بار اول با همون گوشی جفت شد .ولی الان اصلا جفت نمیشه هر چی اکانت جدید وارد شدم بی فایدست چیکار کنم

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

با همون گوشی دوباره وارد اکانت بشید

و افزون  می بند بزنید

تست کنید

این بخاطر امنیت است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدالها

ی بند2 به گوشیم جفت کردم بعداز مدتی خواستم به گوشی دیگم جفت کنم با برنامه می فیت

پیام دادابه گوشی دیگه ای جفت است بنده از گوشی اولم با برنامه mi fit از حساب miخودم خارج شدم بدون اینکه pair  کنم حالا نمیتونم دست بند را با هیچ گوشی جفت کنم حتی گوشی اولم که جفت کردم هم نمیتونم جفت کنم وارد حساب mi خودم هم وارد نمیشود چه با ایمیلم و چه با شماره تلفنم.

این پیام موقعه وارد شدن به حساب miخودم

 

band is paired by another person.ask them to unpair it and try again

همش همین پیام برام میده و وصل نمیشه اصلا به گوشیم .در صورتی که بار اول با همون گوشی جفت شد .ولی الان اصلا جفت نمیشه هر چی اکانت جدید وارد شدم بی فایدست چیکار کنم

تا الان 4تا ایدی دیگر ساختم باز دستگاهم اصلا تسخیص نمیدهد .فقط وقتی میرم افزودن دستبند دایره می چرخه 

band is paired by another person.ask them to unpair it and try again

 

band is paired by another person.ask them to unpair it and try again

 

ممنون میشم هر کسی میدونه راه حل چیه در صندوق پیام بهم جوابم بده چون خیلی درگیرشم ناراحت که خراب شده

  • Like 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Please login or register to see this quote.

با همون گوشی که قبلا جفت کردین دوباره وارد میشین؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدالها

بله گوشیم گلکسی اس 5/از روز اول فقط با همون ست کرده بودم اما الان 2هفته دیگه جفت نمیشه

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

بعداز کلی تحقیق پرسجو موفق شدم می بند2 جفت کنم بحساب اول.

لطفا با یه گوشی شیائومی بحساب خود وصل بشید(همون حسابی که با گوشی اول جفت کردید) بعد که وارد حساب mi خود شدید می بند2 را نزدیک گوشی قرار دهید تا می بند2 شناسایی کنه و وصل بشه .

وصل که شد براحتی مینونید لغو جفت سازی بزنید. دقت کنید که حتما با mi fit لغو جفت سازی بزنید نه اینکه از حساب خارج شوید فقط از این طریق میتونید  می بند از گوشی جدا کنید و به هر گوشی دیگه جفت کنید .

موفق باشید.

  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Please login or register to see this quote.

متاسفانه بنده هم همین مشکل رو دارم. البته بعد از تعویض سیمکارت به 4g این اتفاق افتاد. در حالی که سیمکارت قبلی بوسیله همراه اول سوخته، یعنی واقعا شیائومی اینقدر ضعیفه، در حالی که من از هدست بلوتوثی هم استفاده کردم و از دستگاههای دیگری نیز استفاده میکنم ولی هیچکدام تا بحال چنین مشکلی نداشتند. امیدوارم شرکت وارد کننده این ضعف بزرگ مچبند Mi 2 را از طریق سازنده پیگیری کنه چون دیر یا زود خیلیها به این مشکل بر خواهند خورد.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با عرض سلام به همه دوستان

خواهش میکنم اگه کسی از شما در مورد دستبند Mi 2 سوال کرد اولین مورد ایراد کانکت به بلوتوس را برایش تعریف کنید و بعد مزایای خود دستبند را.

لازم به ذکر است دوستانی که در حال حاضر از Mi 2 استفاده میکنند:

1- به هیچ عنوان گوشی خود را تعویض نکنید.

2 - به هیچ عنوان سیمکارت تعویض نکنید.

3 - به هیچ عنوان بیش از یک اکانت نسازید.

4 - به هیچ عنوان برنامه در حال کار Mi Fit را آپدیت نکنید الا از طریق خود برنامه.

دقت کنید اگه از موارد فوق پیروی کنید به مشکل جفت نشدن برخورد نخواهید کرد و البته شرکت شیائومی هم اینچنین نقطه ضعف های بزرگ را حتما بر طرف خواهد کرد.

با اجازه شما Mi 2 را کنار گذاشتم و از S2  Samsung Gear یکی از دوستان استفاده میکنم تا راه حل منطقی برای مشکل جفت نشدن Mi 2 پیدا شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و احترام

Please login or register to see this quote.

بله تا وقتی انپیر نکردین نباید گوشی رو عوض کنید

بقیه موارد مشاهده نشده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدالها

Please login or register to see this quote.

با سلام جناب وفادارشائومی ایران

بنده گوشی عوض نکردم ولی سیمکارت را به 4g تغییر دادم و از آن به بعد یک بار کامل کانکت شدم ولی بعد فقط یک روز دیگر وصل نشد.

البته گوشی دستبند را شناسایی و هر دو جفت میشن ولی Mi Fit  اکانتم را به شخص دیگری نسبت میدهد.

و در حال حاضر امکان دسترسی به گوشی شائومی را ندارم که طبق گفته یکی از عزیزان بخواهم با آن کانکت شوم. با اکانت قبلی وارد وکامل خارج شدم و دوباره اکانت جدید ساختم ولی کانکت نمیشود.

در ضمن کلی برنامه از گوگل پلی و دیگر سایتهای شناخته شده مثل بازار - پارس هاب دریافت کردم حتی از سایت شائومی ولی متاسفانه Mi Fit همچنان کانکت نمیشود.

در واقع این یک ضعف بزرگ برای شائومی است چون اگه فرض بگیریم گوگل - یاهو - مایکروسافت و ... میخواستند اینجوری امنیت را برای کاربرانشان تعریف کنند مطمئن باشید نه بنده میتوانستم مثل حالا با شما ارتباط داشته باشم ونه شما با دیگران. این ضعف در برنامه سازی است نه امنیت.

به هر حال اگه دوستان راه حلی برای اتصال دستبند به Mi Fit 2 سراغ دارند یا حتی برنامه ای، بنده را راهنمایی کنند بسیار ممنون خواهم شد.

لازم به ذکر است تا لحظه ای که از این دستبند Mi 2 نتوانم استفاده کنم، آن 4 مورد را حتما با دیگران از طریق شبکه های اجتمایی به اشتراک خواهم گذاشت.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام مشكل منم همينه mi band 2 دارم رو ايفون mifit داشتم unpair نكردم نميدونستم و برنامه پاك كردم بعدش با همون گوشي ديگه كانكت نميشد به miband بعد رو گرشي اندرويد با برنامه notify_fitnes نصب كردم و pair شد ولي برنامه كامل نيست و ورژن ناقص هست و حالا ميخوام un pair كنم نميدونم چطوري اينكار انجام بدم 

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مدالها

سلام دوست عزیز

Please login or register to see this quote.

شما روی گوشی اندرود می فیت نصب کنید وارد حساب می خود شوید ببینید به می بند وصل میشه اگه وصل شد مشکل حله انپیر کنیدفکر کنم بشه.

ولی اگه نشد نگران نباشید بایک گوشی شیایومی با برنامه می فیت وار حساب می خود شود می بند وصل کنید به گوشی بعد مینونید براحتی انپیر کنید و به هر گوشی که خواستید وصل بشید.

دقت کنید حتما انپیر بدرستی انجام شده باشه.

موفق باشید

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری